Der Mann, Der Die Wuste Aufhielt by Andrea Jeska 0000-00-00 00:00:00

Find Deals & eBook Download Der Mann, Der Die Wuste Aufhielt

by Andrea Jeska
Book Views: 14
Der Mann, Der Die Wuste Aufhielt by Andrea Jeska
Author
Andrea Jeska
Publisher
Books on Demand
Date of release
Pages
100
ISBN
9783981419597
Binding
Paperback
Illustrations
Format
PDF, EPUB, MOBI, TXT, DOC
Rating
4
50
Verified safe to download
See available formats

Book review

Dies ist eine Geschichte von Mut und Gradlinigkeit, Zuversicht und Gottvertrauen. Am Rande der Sahelzone pflanzt ein Mann hunderte von Bäumen. Jahr für Jahr hackt er den harten Boden auf - eine einsame Figur unter einer immer zu heißen Sonne. Man hat ihn verspottet, hat ihm seine Bäume verbrannt, doch er begann von vorne. Er haderte nicht. Er rechnete nicht. Am Ende besiegte er die Natur und widerstand den Menschen, führte sein Dorf aus dem Zyklus von Dürre und Hunger. Dies ist auch die Geschichte einer Freundschaft, die Kontinente und Kulturen überwand. Dies ist die Geschichte des Ackerbauern Yacouba Sawadogo, der der Wüste einen Wald abrang.

Find and Download Book — Der Mann, Der Die Wuste Aufhielt

Click one of share button to proceed download:
Choose server for download:
Der Mann, Der Die Wuste Aufhielt
14 mb
5 min
PDF
Der Mann, Der Die Wuste Aufhielt
15 mb
3 min
ePub
Der Mann, Der Die Wuste Aufhielt
4 mb
5 min
TXT
Der Mann, Der Die Wuste Aufhielt
13 mb
3 min
MOBI
Get It!
If not downloading or you getting an error:
  • Try another server.
  • Try to reload page — press F5 on keyboard.
  • Clear browser cache.
  • Clear browser cookies.
  • Try other browser.
  • If you still getting an error — please contact us and we will fix this error ASAP.
Sorry for inconvenience!
For authors or copyright holders
Amazon Affiliate

Go to Removal form

Leave a comment

Readers reviews